Inici‎ > ‎

1 de maig 2017

Amb el lema Ocupació estable, salaris justos, + drets socials CCOO de Catalunya celebrarà l'1 de Maig d'enguany.

Les manifestacions previstes són les següents:
Barcelona, 11.30 h, ronda Sant Pere / passeig de Gràcia.
Girona, 12.00 h, plaça de la Independència.
Lleida, 12.00 h, plaça del Treball.
Tarragona, 12.00 h, plaça Imperial Tàrraco.
Tortosa, 12.00 h, plaça del Carrilet.

També amb motiu de la celebració de l'1 de maig, aquest dijous 27 d'abril a les 17 h la secció intercomarcal de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf organitza la projecció del documental El cinturón rojo a la seu de Cornellà. El documental ens acosta a les lluites dels treballadors i treballadores a la comarca del Baix Llobregat en l'última etapa del franquisme i fins la celebració de les primeres eleccions democràtiques (juny 1977). Per confirmar assistència cal trucar al telèfon 93 474 99 00.

RESULTATS ELECCIONS SINDICALS  AJUNTAMENT DE SANT FELIU DE LLOBREGAT 2015

CCOO: 9 delegats
/es.
USOC: 5 delegats/es.

UGT: 2 delegats/es.

SPF: 2 delegats.

Pel que fa als resultats del Comitè d'empresa (representants del personal laboral), els 9 representants a elegir s'han distribuït de la manera següent:

• CCOO: 6 delegats (76 vots)
  • USOC: 2 delegats (34 vots)
  • UGT: 1 delegat (17 vots)

Van votar 130 persones, que representen el 62,8% de la participació sobre els 207 electors que podien exercir el dret a vot en l'elecció dels representants del Comitè d'empresa.

Pel que fa als resultats de la Junta de personal (representants dels funcionaris), els 9 representants a elegir s'han distribuït de la manera següent:

• CCOO: 3 delegats (40 vots)
  • USOC: 3 delegats (39 vots)
  • SFP: 2 delegats (32 vots)
  • UGT: 1 delegat (19 vots)

Van votar 147 persones, que representen el 84,9% de la participació sobre els 173 funcionaris que podien exercir el dret a vot en l'elecció dels representants de la Junta de personal.